היי, שבוע הבא נוסע ללילה למלון טאבה סנדס.
מכיוון שזה הפעם הראשונה שלי בסיני (ובכללי לחו״ל)
רציתי לשאול מספר דברים:
האם יש קליטה סלולרית טובה באיזור? (לסים ישראלי כמובן) בהנחה שהמלון נמצא 500 מטר מהגבול.
המחירים של האוכל שם יחסית זולים?
כרגע חייב תו ירוק? (יש לי)
אפשר לשלם להם בדולרים או בלירות?
ושאלה אחרונה ההחזר של האגרת כניסה תקף לשני הצדדים או רק לצד הישראלי,בנוסף אם אני נוסע רק ל24 שעות יש איזה הנחה/פטור (או לנכים) ?
אשמח בנוסף לשמוע טיפים/המלצות למקומות בסביבה 🙂
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך