היי,
1) מישהי רוצה לרדת לסיני בטווח 20-28/09 לכחמישה ימים לקמפ באווירה נעימה לא צעירה וקרחניסטית מידי? – אני בת 50.
מתכננת לרדת בטיסה מנתב"ג ואשמח לתאם את הטיסה, ההגעה לגבול והמעבר יחד ואם יזרום אז אפשר גם לאותו קמפ.
2) המלצות לחדר עם מזגן ורצוי שירוקלחת בחדר, בחוף עם ריף לשנירקול.
פניות לפרטי. תודה?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך