הי:)
מגיעים למובנפיק בשני וצריכים לשלם עבור שהות של שבוע. מה יותר כדאי, לשלם במלון בדולרים או בכרטיס אשראי ?(אך שער החלפה?) כמו כן, אך כדאי לשלם בספא או במסעדות: שקלים במזומן, דולרים או אשראי? ממה שאני קוראת פה, הם מנסים לרמות, לכן אשמח לדעת מה כדאי, תודה:)
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך