הי חברים רוצה לרדת לסיני פעם אחרונה הייתי ב 2004 !! לאן מומלץ להגיע שיש גם אקשן בתקופה מתה זו של השנה? רוצה חדר במלון מול הים לעבוד במרפסת מהלפטופ, לרדת למטה לחושות איפה שיש אנשים ואקשן וגם לצלול בחוף… מה ממליצים? כמו כן יש בעיה ללא מחוסנים להכנס?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך