הי, יורדים בחמישי 25.8 להילטון טאבה, לא הבנתי אם לקנות אגרה מראש או לא, האם צריך אגרה בצד הישראלי וגם במצרי. אם גם במצרי, כמה?
רכב עם מצלמה אחורית, פשוט לוותר וזהו? ושאלה אחרונה, באיזה שעה הכי כדאי להגיע למעבר הגבול.
תודה מראש
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך