המלצה חמה על מסעדה מדהימה בדהב: Isfahan. האוכל הכי טעים שאכלנו כל החופשה בדהב.
מקום שנפתח לפני חודשיים, נקי ונעים עם שירות מעולה ומהיר.
מנות שמבושלות בבישול ארוך בטאג'ין ומציעות מגוון טעמים מיוחדים וטעימים מאוד של עוף, הודו, כבש, ברווז ועוד.
מוסטפא הבעלים בחור מקסים שסיפר שהוא אוהב להתנסות עם תבלינים חדשים מהמטבח הערבי במנות ולעדכן את התפריט.
מומלץ בחום!
https://maps.app.goo.gl/m2pz4fJX7SLQReDYA
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך