הקפה בטאבה….
טוב אז אני מאוד אוהב קפה בעיקר קפה שחור של עלית.
הייתי במלון מובנפיק וקצת התבאסתי כי
לא היה קפה שחור. היה רק:
נס קפה (פחות טוב מהנס קפה בישראל)
קפה פילטר
ואספרסו.
זה כמובן לא סוף העולם הסתדרתי עם מה שיש. אבל טיפ:
אם אתם בטאבה כדאי להביא קפה שחור/נס קפה מהבית.
כמובן שהייתי ב מובנפיק
אולי במלונות אחרים כן יש.
צוות המלון היה נחמד ואדיב והצטער שאין להם מה שאני מבקש אבל אמרתי להם שזה בסדר גמור ותודה על ההשתדלות.
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך