התייעצות: למי פונים או מה עושים? אבא שירד לסיני לשארם עם שני ילדיו הקטנים ואימו המבוגרת.
נכנסו דרך הגבול רגלית.
הרכב באילת.
האבא נפצע בגב ומחר מפונה לארץ ולמרכז עם אמבולנס.
חברת הביטוח אומרת שלא יכולה לדאוג לילדם ולאם המבוגרת (ונכה).
מה עושים?? למי פונים? הסבתא לא יכולה לקחת לבד שני ילדים קטנים לבד עד המרכז. הרכב באילת והם מהמרכז.
רעיון? מישהו?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך