חבר"ה …. אין עבודה בארץ ? מובטלים ? מיואשים ? כנסו לדף הפייסבוק של OLO- ONLY LIVE ONCE -עושים שינוי וגם ליו-טיוב באותה כותרת OLO- ONLY LIVE ONCE ותיראו עם 28,000 עוקבים, איף אפשר לחיות בפוקט/קופנגאן בתיאלנד , כמו שהרבה משפחות עושות כבר הרבה שנים… לשם אני עובר בדצמבר לשנה
מישהוא/היא מצטרפים/ות
ממריא ב 30.12 מעקבה בצ"ארטר ישיר לפוקט
באהבה
רוני
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך