חברים וחברות הקבוצה …
מי שרוצה לקבל מידע בנושא כניסה עם רכב לסיני מתוך ניסיון שלי,וכמובן טיפים נוספים לגבי כל ההיתנהלות עם הרכב בתוך ביני כניסה ויציאה מוסמן להירשם לקבוצת הווטסאפ שרשומה למטה ואני אשתדל להעביר הדרכה כשיהיה לי זמן.
תירשמו ואני אעשה הדרכה היום למי שרוצה בשעה 10 בלילה לאותם אלה שרוצים לרדת לסיני עם הרכב או מיתכוונים לנסוע ורוצים להעשיר את הידע על מנת שיהיה יותר חלק ומהר
הלינק לרישום לקבוצת הווטס אפ הוא..
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך