חזרנו זוג+ילדה בת 7, משארם אל שייך ממלון DREAMS VACATION RESORT.
בפרסום של איסתא, היה כתוב שזה מלון 5 כוכבים. זה בקושי 3.5 כוכבים.
ממש מלון ברמה נמוכה, אמנם הכל כלול, אבל, האוכל משעמם וברמה ממש נמוכה, פתאום נגמרה הבירה והספרייט (אין משקאות דיאט) והם קיבלו אחרי יומיים.
די רחוק מחוף הים (צריך הסעה) למרות שרשום חוף ים פרטי.
בקיצור, התרשמות שלנו על הפנים (חזרנו עם שלשולים שלושתנו)
אני לא ממליץ על המלון הזה בכלל.
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך