חזרתי מסיני בשבוע שעבר. משטרת הגבולות המצרית האידיוט תלשה את הדפים מהדרכון שלי, ופסלה אותו. אני מקבל אחד חדש אז אנא בדוק בכל פעם שהם מחזירים לך את זה שהם לא פגעו בדרכון שלך. אם הם עשו זאת, קבל את שמם ודווח עליהם לשגרירות מצרים כאן. הם ירצו לדעת. אף התנצלות מהם. אני מאוד כועס על המצב הזה.
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך