חייב לקרוא!!!!
אתמול בערב הזמנו טיול צלילה בראש מוחמד בעקבות פוסט המלצה שקראנו פה.
בחור בשם מוחמד אלגנדור!
אכן הבחור דובר עברית חלק אך לצערי הוא גם סוחר בעברית. הבחור לקח מאתנו ומאוד זוגות מישראל 55 דולר לאדם על טיול צלילה שכולל הסעה צלילה אוכל. ברגע הראשון רצו לגבות מאיתנו כסף נוסף על שנורקלים אך לא נפלנו בפח!!
מסתבר שהיו איתנו עוד ישראלים באותו טיול וצכשדיברנו הם לא האמינו למחיר שילמנו כי הם שילמו על אותו טיול בדיוק אותה סירה 25-30 דולר לאדם…
מי שהזמין ממנו למחר כדאי לו לבטל ולקחת ממישהו אחר כי המחיר הוא לא יותר מ30 דולר לאדם שכולל הכל!!!!
אנחנו יצאנו פראיירים (הטיול עצמו היה סבבה לגמרי) אל תצאו גם אתם!!!
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך