טוב אז לכל נשאלו שהיו פה לגבי המלון
Charmilion aqua park garden
הגענו לקראת השעה 2 למלון והחדרים כבר היו מוכנים
מבחינת ניקיון- המלון יחסית נקי, המצעים נקיים ומחליפים כל יום, המגבות נקיות והמקנים של החדרים ממש משקיעים בנקיון ואפילו עושים צורות מנגבות שזה נחמד
מבחינת אוכל- האוכל במצריים בכללי מזעזע אני אישית שומרת כשרות אז אכלתי רק ציפס ואורז אבל מי שהיה איתי אכל גם מהבשר ואמר שהיה סביר
פארק המים- לדעתי יש לכל הגילאים אבל לא יוצר מדי מבחר
יש גם 2 מגלשות שפועלות רק בבוקר, בכללי הן פעילות ב10-12 ואז יש הפסקה ושוב פותחים ב 14-17
הבריכה סבבה החדרים ענקיייייים ברמה שיש מיטה זוגית ואז כמו דלת כזו ועוד 2 מיטות יחיד אז זה שווה ממש
מבחינת מה כולל המלון- בהכל כלול יש ארוחת בוקר ארוחת צהריים וארוחת ערב , יש גם ב14-16 שניצלונים ציפס ונקניקיה בלחמניה בבר של הפארק מים
יש ברד שתיה חופשי וקוקטיילים עם אלכוהול מקומי
מבחינת שירות- העובדים ברובם נחמדים בחדר אוכל הם קצת חופרים כי כל שניה רוצים להרים את שהצלחת גם אם יש בה אוכל
מבחינת דברים מחוץ למלון- אנחנו יצאנו בחמישי בערב למועדון , היה ממש נחמד אחלה אווירה במיוחד לחובבי הטכנו המלצה רותחת על מורן שדאג לנו לכרטיסים הסעות ולא הלך לישון עד שידע שהגענו למלון בבטחה ( חוץ מזה הוא דאג לנו להסעה חזור ולנסיכה לנעמה ביי ולערב סאט, מחירים טובים יותר מרוב הנהגים וגם שירות מדהים) מורן פריגוזין
בשישי שבת ראשון לא יצאנו בגלל החג ושבת רק בראשון בערב יצאנו לערב סאט- היה מיותר
ולנעמה ביי. הנעמה ביי מתאים למי שרוצה לעשות שופינג ולשבת בכיף בברים , יש שם גם פיצה האט קיי אפ סי ו מקדולנס . מבחינת הקניות להוריד קודם כל בחצי ואפילו יותר ואז להגיע למחיר שאתם מוכנים , אם דורשים יותר ממה שאתם מוכנים פשוט תצאו לרוב הם מוותרים ואם לא יש מלא חנויות שחוזרות על עצמן.
באופן כללי החוויה משארם היא סבבה לנו אישית לא יודעת אם היה שווה את כל הנסיעה כי זה ממש מעייף אבל מי שבא בטיסה זה יכול להיות ממש נחמד
טוב אז לכל נשאלו שהיו פה לגבי המלון Charmilion aqua park garden הגענו לקראת השעה 2 למלון והחדרים כבר היו…
קבוצת הפייסבוק
הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 4 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.
ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.
אם את צריכה רגע של שקט,להתנתק מהכל לזמן שכולו בשבילך עם חבורת נשים והרבה שחרור,אוכל טוב ויוגה ✨ מזמינה אותך לריטריט
לפוסט >>
קבוצת הפייסבוק
ינואר 2, 2024
4:54 pm
היי ושבוע טוב ???? עבר מעט זמן מהאירועים האחרונים שהתרחשו, אז כרגע ריטריט יוגה בסיני לא מתאפשר לצערי. אשמח שניפגש, נשוחח
לפוסט >>
קבוצת הפייסבוק
אוקטובר 29, 2023
12:01 pm