טוב צריכה את עזרתכם… ???כנראה שבסיני כמו בסיני, המקום שהזמנו בו חדרים נזכר להודיע ברגע האחרון שלא רשמו את ההזמנה ובעצם אין מקום. אז ביום שלישי יורדות לסיני וצריכות חדר סבבה עם מזגן בחוף נעים וכיפי (עם סבירות שיהיה פנוי…) איפשהו גג עד חצי שעה מהגבול (טיסה מוקדמת חזור)
תודה!!!
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך