טופס קורנה…
אני ממריא ב-21 ליוני ונוחת ב-26. מנסה למלא את טופס הקורונה https://corona.health.gov.il/abroad/
אבל לאחר הזנת תאריך ההמראה, לא ניתן להזין תאריך נחיתה שמאוחר יותר מה-23 ליוני ??♂️
אני יכול להניח שככה זה אמור להיות ולא קורה רק לי?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך