כמה סיפורים מרחיבי לב אני שומע מאנשים שחיכו שעות לא הגיוניות בתור במעבר. אחד שהזמין פיצות לכל מי שמסביבו. אחד שנתן 20 דולר למישהי שנתקעה בלי כסף מצרי ולא יכלה לחכות את כל התור לצ׳יינג׳. זוג שחלק זמן מנשא עם אם חד הורית שהתעייפה. ועוד ועוד. דרך אגב, גם ערבים גם יהודים כולם. שאפו לכל הישראלים הטובים. כן תרבו ❤️
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך