כנראה אסור להכנס לים אחרי 16:30. הזוי, אבל כשרצינו לעשות סיבוב שנורקלינג ב "3 בריכות" ב 16:37 הופיע שוטר שאסר עלינו את הכניסה, ועוד אחד חיכה ליד היציאה. חזרנו על עקבותינו אל הסוכה של פייס הבדווי המקסים (האחרונה בשורה). סיבוב שנורקלינג שעשינו בצהריים במקום היה מקסים.
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך