כשהייתי שבוע שעבר בנואיבה, היו מגיעות כל בוקר נשים בדואיות עם בנותיהן למכור צמידים. הן כל כך שמחות אם נותנים להן במבה לתת לילדים, עט לכתוב ולמעשה כל דבר שעבורינו הוא עוד דבר חומרי והן כל כך מתלהבות. אם אתם רוצים לשמח, לפעמים לצ'פר קחו לדוגמא: במבה ואוכל ישראלי, קרמים/שמפו ממלונות או אחרים, מראה קטנה, צעצועים לילדים. כמה כיף לשמח אותם.
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך