סיני טיפים והמלצות
סיני טיפים והמלצות

לאוהב את סיני גם בחורף אני מגיע לסיני כבר עשר שנים לפעמים פעם בשנה לפעמים פעמיים ואפילו שלוש, אבל אף פעם…

לאוהב את סיני גם בחורף
אני מגיע לסיני כבר עשר שנים לפעמים פעם בשנה לפעמים פעמיים ואפילו שלוש, אבל אף פעם לא בחורף. חזרתי מאוהב עוד יותר וחזרתי מצונן – אז לבאים בחורף שכזה כדאי מאוד להביא בגדים חמים ואפילו כובע צמר לרגעים הקשים, לאחר צלילה או בטיול תצפית לילי או למי שסתם אוהב לבהות בכוכבים. ברגע שמורדים קצת לחץ של תנועה ישראלית ואת השמש הקופחת תתפלאו גם האוכל מגיע יותר מהר ובטח המונית. באמצע היום אפילו הצלחתי לתפוס אחלה צבע, ולשנרקל כאילו הראס רק שלי.
לינה- הגעתי לנואיבה כמה ימים לפני תחילת השנה החדשה, אחרי לילה אחד בחושה נכנעתי לקור וליתושים ועברתי לחדר. לילה בחדר נע בין 200- 500 לירה, מצאתי גם חדר ענק עם מקלחת מים חמים ב80 ₪ ללילה בראס אצל אדם. אם כבר חדר אז שיחסוך את המסע הקצר מהמקלחת החמה למיטה. לאחר שבוע בערך עברתי לדהב שם התפנקתי בחדר במלון (אואזיס) עם אורחת בוקר ב20$, כמובן שאין יותר מדי תיירים ובטח ישראלים המחירים בחורף יורדים בצורה משמעותית טווח מחירים 200-500 לירה.
ישראלים- בראס היו רוב הישראלים שפגשתי משהו כמו 20, בזמן הזה היו בראס המון מצרים, ונשים משתזפות בזמן שגופם מוסתר מכף רגל ועד ראש. נואיבה- די ריקה, הדיונה הקטנה והגדולה היו כמעט ריקים לגמרי. את דהב מציפים בעונה זאת המון חברים מרוסיה, פולין וצ'כיה. מצאתי את עצמי יושב לאורחת ערב עם מגוון גדול של אנשים מרחבי העולם.
לחובבי האטרקציות- ללא ספק החורף זה הזמן לטייל בנחלים ובוודיות, גם בעונה הזאת ניתן לראות שקיות במבה וחטיפים ישראלים מטנפים את הטבע. פחות ממליץ לעלות להרים לתצפיות זריחה/שקיעה קר מדי. את רוב הצלילות עשיתי במיראז' בדהב (חפשו את נדה), צללתי בעוד מרכזי צלילה, הכי כדאי והכי משתלם ומותאם ישראלים במיראז'/ -22-28$ לבלו הול/ קניון ובאזור הלייט האוס. הם עושים גם אחלה מחירים לכוכב ראשון/שני.
אוכל- למבקשי אוכל מצרי אותנטי, ממליץ על הרחוב המקביל לטיילת, שם מצאתי מנת פלאפל בין הטעימות שאכלתי בחיי ב-8 לירות, כן כן באזור השנקל למנה. מסעדת yam yam שמציעה אין סופר אפשרויות של אוכל מקומי במחיר למקומיים. למתפנקים ניתן למצוא ארוחת דגים עשירה עם כל התוספות ב – 400-500 לירה. ממליץ על קונגפו פסטה- מכין הכל לבד. והכי ממליץ על אזור redcat, ריכוז של מספר אפשרויות: סיני, פיצה רגילה ומצרית (מין טוסט פיצה שטוח), בתי קפה (עם מוכנת אספרסו), ואחלה של עוגות וקינוחים, במקום תוכלו למצוא גם מסעדה רוסית ופלאפל.
חיי לילה- אין! יש שלוש מקומות מרכזיים שבו תוכלו לשתות אלכוהול על הבר ה"בלו ביץ"- נמצא ליד פוסידון, לרוב יש ריכוז של אנשים השיא היה 30 במוצ"ש. Yalla- בעונה יש שם חיים. (יותר ישיבה על כריות) ויש את ה צ'רצ'יל- אחלה מרפסת שפונה לים, בירות אוכל. בחזרה מדהב לגבול שילמתי על מונית 800 לירות הייתי לבד. אז תבלו ותשמרו על הטבע.

* פוסט זה מכיל תמונות אותן ניתן לראות בפוסט המקורי המופיע בקבוצה

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 5 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.