לאחר בירור מעמיק בקבוצות השונות, אשמח לעדכן שהלכתי לאיבוד!
יש הרבה תשובות סותרות בעניין בדיקות הקורונה לפני הכניסה לסיני.
האם מישהו פה באמר יודע מהם ההנחיות ל:מחוסנים, מחלימים, מחוסנים+מחלימים?
*נ.ב באתר של סיני וויבס יש פוסט ישן ולא מעודכן
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך