לכל מי שיורד לדהב,
אני כבר לא ילד (55 ) ומפונק (לא סובל שאומרים לי 5 דקות ובאים אחרי חצי שעה… מוכר?) בקיצור, נפלתי על בחור בשם סמי.
1. קודם כל דייקן- מגיע בזמן!
2. אמין. היו נהגים שניסו להמציא כל מיני "מיסים" בדרכים,,, הוא מיד אמר שלא צריך לשלם.
3. מכיר כל מסעדה ומועדון צלילה, ודואג שתקבלו את המקום והיחס הכי אישי וחם (והכל עם חיוך)
4. הייתי צריך לדחוף לו בכח טיפ ליד אחרי 3 ימים שהוא נמצא שם בשבילנו לכל דבר.
בקיצור, מומלץ ביותר!!
5982299 101 20 +
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך