למי שמחפש מסעדה טובה בדהב:
ממליץ ממש על מסעדת NEMO בטיילת של דהב!
אוכל מעולה וממש לא יקר – אכלנו דג לוקוס ענק, טרי טרי, מנגל מלא בשר כבש מעולה, סלטים דרינקים והכל, ועלה לנו לאדם פחות מכרטיס לסרט ופופקורן בארץ.
אבל הכי הדהים אותנו היחס המהמם של עומאר המנהל ושאר הצוות, שישבנו איתנו ופינקו אותנו בלי הפסקה 🙂
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך