מוסא הנהג הכי שירותי, הכי אכפתי ויש לו לב גדול! מוסא מכיר את כולם ובזכותו הטיול שלנו לדהב היה מושלם! אמין מאד ודייקן! ידאג שלא יעבדו עליכם ואפשר להיות סופר רגועים כשהוא בסביבה.
דובר עברית ואפשר לשלם לו גם בשקלים. בקיצור, אחלה של בנאדם! תשלחו לו הודעה קולית בעברית בוואטצאפ +201005738264
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך