סיני טיפים והמלצות
סיני טיפים והמלצות

מחזירה לקבוצה באהבה :) אחרי 20 שנה חזרנו לסיני הפעם פלוס 2 (10 ו3 ) סגרנו במלון גאז דאביה בדאהב…

מחזירה לקבוצה באהבה 🙂 אחרי 20 שנה חזרנו לסיני הפעם פלוס 2 (10 ו3 ) סגרנו במלון גאז דאביה בדאהב בעקבות המלצות פה ונהנינו מכל דקה ! המלון מעולה , החוף חולי ונוח לכניסה , חדרים מעולים האוכל היה סבבה פלוס פלוס ( שום דבר מהסיפורים של בטן וכו ) יום אחד לקחנו טיול ל3 האיים לשנורקל נסיעה של 10 דקות מהמלון הגענו למסעדה של סאלח – מוכר מאוד ומדבר עברית שוטפת , נהנינו מחומוס טרקטורונים ופינוקים 🙂 מחכים לחזור שוב , נסענו הלוך וחזור עם מונית גדולה חדשה ועלה לנו 60 דולר ו70 בחזור , חשוב ! ברגע שנותנים את הלירות מקבלים פתק לשמור אותו , הכל זה משא ומתן על כל דבר ! טיפ של דולר משנה יום שלם ! אנחנו החלפנו לירות בארץ רק לכניסה על מנת לא לחכות בתור ושם התנהלנו בדולרים בלבד ( תביאו קטנים אין פריטות שמה) תהנו סעו לדאהב היא מטורפת !

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 2 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.