מחפש המלצה לנהג שיקח אותנו מטאבה לשארם! —
3 אנשים, ביום רביעי ה 13/04.
שיהיה זול, אמין
* יתרון גדול אם יהיה WIFI ברכב!
-במידה ואתה נהג- אשמח לקבל הצעת מחיר בהודעה פרטית.
כמו כן, אשמח לדעת טווח מחירים מאנשים שעשו את הנסיעה הזו.. =)
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך