מישהו טס לאחרונה לאילת (לצורך הגעה לטאבה) ויכול לספר איך היו העומסים בנתב"ג?
האם נותנים לאנשים שטסים לאילת לעקוף את התורים או שיש תור נפרד?
ושאלה שנייה- במעבר גבול נגמר הסיפור עם בדיקות קורונה והצגת תו ירוק/תעודת קורונה?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך