נוסעים לנואיבה הסופש..
כמה שאלות
מבחינת נהלי קורונה אם אנחנו מתחת ל 72 הבנתי שאין צורך בבדיקה בצד המיצרי. מישהו היה ויכול להגיד אם עבר לו חלק ?
בחמישי בבוקר איך המעבר גבול מבחינת עומסים והמתנה?
+נשמח לקבל המלצות למקומות נחמדים .. אוכל מקומות לשבת בערב , יעדי שנירקול וכו' 🙂
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך