נוסעים לסיני עם 2 ילדים ברוב המלונות נותן הרכב של זוג+2 אבל מראה בפרטי החדר רק מיטה זוגית אחת. סגרנו באיקוטל בסוף ראיתי שם חדרים עם מיטה זוגית ועוד 2 מיטות יחיד כשעושים את ההזמנה בבוקינג זה פתאום מראה גם רק 2 מיטות יחיד/זוגית.מישהו נתקל בזה? לא הבנתי איפה הם חושבים שהילדים ישנו?? עושה רושם שמקובל במצרים לישון 4 נפשות במיטה זוגית?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך