נוסעים פעם ראשונה עם הילדים. לא הייתי בסיני כבר 20 שנה. כמה שאלות:
אפשא לעבור עם מזון בגבול?
מה לגבי אלכוהול?
אנחנו רוצים לעבור בלילה או מוקדם לפנות בוקר. האם יש קושי להשיג נהגים במעבר,גבול שיקחו אותנו לדהב?
תודה רבה לעונים
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך