נוסע ביום שבת 24/9 ערב ראש השנה לשארם וחוזר ב 27/9.
אני יוצא מנהריה עם הרכב שלי….כבר נרשמתי ליפני ושילמתי אגרה.
מי רוצה להיצטרף לנסיעה הלוך חזור תמורת השתתפות בהוצאות כגון… דלק,אגרות רכב ?
אם יש עם אנשים שנוסעים לשארם בתאריך הזה אולי כדאי לתאם ליום שבת כדי שניסע כמה רכבים ביחד….יותר בטוח בקבוצה( אם קורה חס וחלילה משהו..אפשר לעזור אחד לשני).
תשלחו הודעות במידה וכן מעוניינים
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך