סיכום קצר טאבה מובנפיק.
הגענו לפני פסח היה מעולה! שירות מקסים! הכל רגוע.
התחיל פסח התפוצץ המקום היה נוראי! אפילו כיסא בבריכה לא היה לנו. חדר אוכל מפוצץ ולא עמדו בעומס, בעיקר בגלל ישראלי המכוער שמעמיס 50 פנקייק על צלחת ל3 אנשים.
עשינו את הטיול לאי האלמוגים היה מדהים שווה כל שקל.
הלכנו לנלסון לאכול צהריים, שירות ממש גרוע (חיכיתי 30 דקות למנה שלי ובינתיים כולם אכלו אז ביטלתי) ורצו 35 דולר למנה של דג! לא מומלץ!!!!
כל הזמן ניסו לתת שירות מכל הלב, זה היה ממש הרגשה טובה.
היה נחמד אבל קשוח קצת עם ילדים קטנים. אם רצו גלידה זה משימה ללכת לחפש איפה יש, לא היה מקום בבריכה, לא היה מקום לשבת בארוחת בוקר או פנקייק זמין לילדים…
מצד אחד היה ממש מעולה מצד שני הם לא עומדים בעומס שמלא.
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך