סיכומון חופשה (טאבה) –
פעם ראשונה שלנו בסיני, רצינו בטן גב קרוב לגבול ובלי יותר מדי קשקושים.
סגרנו 3 לילות בנלסון ע״ב ארוחת בוקר לזוג + ילדה בת 5.
חניה – העדפתי לא להתחכם ולחפש חניות חינם וגם לא לתפוס
חניות לתושבים בשכונות. חניתי בחניון לטווח ארוך, שילמתי מראש
לכל התקופה. משם הזמנתי מונית ב-Gett, הגיעה נהגת נחמדה
שהפעילה מונה ויצא 60 ש״ח עד הגבול.
מעבר גבול – הקדמתי את החופשה מראשון לשבת בגלל העומסים
של ימי ראשון. עברנו את הגבול בכ-20-30 דקות בשבת בשעות הצהריים.
הגענו עם לירות מהארץ כדי לחסוך את ההמתנה בצ׳יינג׳ במסוף
אבל בפועל לא היה שם תור. יש כספומט צמוד שממנו משכתי כסף.
מלון – המלון היה לא רע בכלל, ומשהו באותו סדר גודל באילת
היה עולה לדעתי פי 4-5. לקחנו חדר בנלסון ווילג׳ בגלל היציאה
לים שהיה מאוד נחמד. יש טיפה מרחק הליכה מהלובי, הבריכה וחדר האוכל.
לא משהו רציני מדי אבל בשילוב של החום בחוץ זה קצת הציק לפעמים.
יש במלון בריכה גדולה (המים הם מי ים), החדרים גדולים ונקיים,
יש קזינו וכמה חנויות במתחם, ויש גם כספומט למיטב זכרוני
למי שצריך למשוך לירות. יש גם ג׳ימבורי/משחקיה לילדים שלא יצא
לנו לבקר בה מאחר והקטנה שלנו לא יצאה מהמים.
אוכל – באתי עם חששות מאוד גדולים בנוגע לאוכל אחרי כל הפוסטים
על שלשולים וקלקולי קיבה. החלטתי לקחת סיכון ולמזלנו הכל היה בסדר.
אכלנו הכל מהכל (בשר, דגים, פירות ים, מוצרי חלב), והיה מעולה.
התבלון קצת שונה מהארץ (אוהבים הרבה סומק למשל) אבל ללא ספק
רחוק מלהיות תפל ומגעיל כמו שהרבה אנשים טוענים. אבל כנראה שזו שאלה של טעם..
לסיכום, היה מעולה, משתלם ומרגיע.
נחזור בודאות לסיני ומעריך שבפעם הבאה נרחיק למקומות קצת יותר מתויירים.