ערב טוב,
חיפשתי בקבוצה ולא מצאתי… האם יש דרישות מיוחדות כרגע כדי להכנס לסיני? בדיקת קורונה/ תעודת חיסון/ הצהרת כניסה למדינה/ אשרה מיוחדת?
או שחזרנו למצב הרגיל כפי שהיה לפני תקופת הקורונה?
ושאלה נוספת לגבי האגרת כניסה למצריים, אני ישן במלון Movenpic Taba Resort. האם אני פתור מהאגרה? ואם כן אז כיצד? אני לא משלם אותה כלל/ משלם אותה במעבר ומזדכה עליה אח"כ?
תודה רבה וחג שמח לכולם
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך