פוסט ארוך אבל שווה 🙂
מתנצלת מראש על העברית (חצי אמריקאית)
אז ככה, אחרי 4 נסיונות כושלים (קורונה, ילדים חולים, מלחמה ?)הצלחתי לרדת לסיני יום שני שעבר הכי בספונטניות שיש!
יום ראשון בבוקר הייתי במכבי לבדיקת קורונה.. התחננתי שיעשו הכל שיגיע לי תשובה עד למחרת (הגיע באותו ערב), חינם באנגלית.
יום שני יצאנו ב6 בבוקר לאילת עם המון מצב רוח, חנינו את האוטו מול המשטרה בחניון חינם ולקחנו מונית לגבול ב50 שקל.. שהגענו לא היה אף אחד, עברנו ממש חלק, הראינו אגרות ובדיקות קורונה (אל תכניסו את הדרכון לתיק כי אתם תראו את זה הרבה פעמים עד שעוברים)… החלפנו דולרים ללירות בצד המצרי (יש בוטקה אחד בצד שמאל-אי אפשר לפספס)…
חיכה לנו בצד המצרי הנהג הכי מהממםםםםם, אמין, מקצועי שיש בסיני-Hussein! יש לו רכב ענקי ומזגן פגז לחום של סיני! אני מתייגת אותו לפוסט הזה וגם בפרטי יש לי את המספר וואטס אפ שלו 🙂
הגענו למקום הכי מושלם אברררררר New Moon Island! אין לי שום דבר רע להגיד על המקום הזה חוץ משהחדרים שלנו היו הכי למעלה (עם מזגן ושירוקלחת) ולהגיע אליהם צריכים להיות ממש בכושר!
פארא׳ג ובעל המקום דאגו לנו להכל, לסים, נהג לטיול ללגונה הכחולה וראס אבו גאלום (תכף אספר), הייתה בעיה בחדר אז החליפו לנו… המטבח והאוכל היה וואו.. אוכל טרי וטעיםםםם… אפילו חברה שלי הצליחה לשכנע אותם לצלם אותנו בלייב מכינות שייקים (גם זה רצוי בפרטי) 🙂
החלק הכי כייפי בניו מון זה החוף. חשבו על כל פרט עם הכניסה למים על גומי ארוך שלא נצתרך לשבור את כפות הרגליים על האבנים והריף המדהים עם מלאאא דגים והפינות ישיבה הענקיים עם מלא כריות ושמשיות, ארסלים והכיייי מושלם הרפסודות בלב הים!!
הדרך ללגונה הכחולה וראס אבו גאלום הייתה לא פשוטה אבל סאלים הנהג עשה את הכל שיהיה לנו נוח וכיף… הוא אפילו שר שירים בעברית ועשה שמח! עצרנו בדרך בבית חולים בנאויבה לבדיקת קורונה שעלתה $37… להיות בבית חולים בסיני זה לא פחות מחוויה הזוייה… (התשובות מגיעות יום למחרת).
ביום אחרון Hussein לקח אותנו עד הגבול שגם עבר חלק ממש… הופתענו לגלות שגם בצד הישראלי עושים בדיקת קורונה (סיוט ממש ומיותר כל הבדיקות) אבל שווה כל רגע..
אני מתכננת לרדת שוב היום הולדת שלי עוד 3 שבועות ליותר זמן…פחות משבוע לא מומלץ… אה ואל תשכחו להביא מלא שקיות גדולות של במבה (עושה לבדוהים במיוחד לילדים שמח בנשמה) 🙂
אני מקווה שהפוסט שלי עזר לכם ואם יש לכם שאלות אני פה 🙂
נתראה בסיני המושלמת! כדאי להסתכל על כל התמונות וסרטונים ואני מראש מתנצלת על השיער שלי חחחחחחח
פוסט ארוך אבל שווה :) מתנצלת מראש על העברית (חצי אמריקאית) אז ככה, אחרי 4 נסיונות כושלים (קורונה, ילדים חולים, מלחמה ?)הצלחתי…
קבוצת הפייסבוק
הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 5 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.
ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.
אם את צריכה רגע של שקט,להתנתק מהכל לזמן שכולו בשבילך עם חבורת נשים והרבה שחרור,אוכל טוב ויוגה ✨ מזמינה אותך לריטריט
לפוסט >>
קבוצת הפייסבוק
ינואר 2, 2024
4:54 pm
היי ושבוע טוב ???? עבר מעט זמן מהאירועים האחרונים שהתרחשו, אז כרגע ריטריט יוגה בסיני לא מתאפשר לצערי. אשמח שניפגש, נשוחח
לפוסט >>
קבוצת הפייסבוק
אוקטובר 29, 2023
12:01 pm