סיני טיפים והמלצות
סיני טיפים והמלצות

****פוסט המלצות דהב**** 1. מלון: le meridian- מדהים מעולה כיף! מלון זוגי בעיקרו, שקט יחסית, מרווח. א. בוקר כוללת מה שצריך…

****פוסט המלצות דהב****

1. מלון: le meridian- מדהים מעולה כיף! מלון זוגי בעיקרו, שקט יחסית, מרווח. א. בוקר כוללת מה שצריך לטעמי, לא בטוחה לומר אם מגוון ברמה מטורפת- אבל לגמרי עונה על ציפיות המחיר. החיסרון היחידי שניתקלתי בו הוא זה שאין באמת מענה בטלפון או שיקח הרבה זמן.. חסרון זניח ביחס לתמורה שקיבלנו.

2. מסאז': ל-א לעשות!!! יתכן והחוויה האישית שלי הייתה רעה ונפלתי על מישהי בעייתית, אבל זו הייתה חוויה רעה ומזעזעת בלשון עדינה. כאבי תופת ברמה מוגזמת כל המסאז, וגם כשביקשתי אינספור פעמים שתרגיע, הדבר לא קרה.

3. טיילת: מלאת מסעדות שאפשר לאכול בהן א.ערב זולה או סתם קפה ועוגה- וכל זאת במסעדות שהן ממש על המים. שווה לצאת מהמלון ולא לקחת חצי פנסיון.

4. כסף: להגיע רקקקקק עם דולרים! מקבלים על זה הרבה יותר ביחס מהשקל. לא להמיר בגבול! יקר מאוד ולא שווה. אם תוכלו לארגן דולרים מישראל- הכי משתלם ורווחי.

5. מוניות: רוב המחירים די סגורים, אבל אם תתבייתו על נהג שיקח ויחזיר אתכם מהרבה מקומות (רובם מתקשרים איתכם בוואטסאפ בהודעות קוליות באנגלית), אז כבר יתכנו הוזלות במחיר.

6. קבלות ופתקים: לשמור הכל מההתחלה ועד הסוף! יש הפתעות בביקורות ועלולים לבקש מכם דפים קטנים שלא חשבתם וכבר זרקתם, טעות. יחייבו אתכם על זה במאות או אלפים.

7. בדיקות: נכון לשבוע שעבר- רק 2 חיסונים ומעלה ניתן להיכנס לגבול המצרי בלי pcr , משמע גם מחלימים, זה לא מעניין. הכי משתלם להיבדק מראש בנתבג- זול ומגיע תוך פחות מ14 שעות. את הבדיקה יש לעשות ב72 שעות שטרם ההגעה.
בנוסף, יש בדיקת עלק קורונה בצד המצרי. ה"רופא" המקומי לוקח על זה 40-45 דולר תלוי אזור, ממליצה להגיע גם לכאן עם דולרים מדויקים.
לא לשכוח להדפיס בקבלה במלון את התוצאות (השליליות כמובן) ולקחת אותן איתכם לגבול!!!
באופן כללי התורים אמורים להיות כבר פחות עמוסים,שכן תמו להם החגים והחופשים.

8. שפה: כמובן ערבית, הרבה מבינים אנגלית, ויש כאלו שגם יתקשרו בעברית- מה שאומר, היזהרו בלשונכם ?

9. בקשיש (טיפ): בכל צעד שתלכו ועל כל מילה שיכתבו עבורכם, כנראה שיבקשו טיפ. לא ליפול ללחץ, לא להתרגש, אול גוד. כשתרצו- תתנו 🙂

10. אטרקציות: בעיקר שנורקלים וטרקטורונים. הכי מומלץ מכל המקומות (ולא כי אני אמרתי אלא כי זה ידוע ומוכר)- בלו הול. תרשו לעצמכם גם לברר על מוניות באופן עצמאי, ומי מכם שמצויד במשקפת/שנורקל, יחסוך בתכלס לחסוך לעצמו מאות לירות ופשוט לנסוע ליעד הרצוי בפנאן. כיף מאוד להעביר יום שלם או כמה שעות טובות באיזה בית קפה על החוף, כשלסירוגין צוללים ולסירוגין משתכשכים עם איזה שייק ??
אם במקרה יש לכם נעלי מים, יעזור מאוד! החופים ברובם עם אבנים/סלעים וזה מקל. גם שם הקנייה של זה זולה וקיימת בשפע.

יאללה חברים תהנו, מקווה שזה עזר,
מסרו דש לצדפות ?

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 3 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.