פוסט לגבי שוחד/שחיתות הפקידים מהצד המצרי במעבר הגבול. על מנת להעביר רשמים לגורמים רלוונטיים(תקשורת, משרד החוץ ) נא לרשום בתגובות מקרים שקרו לכם במעבר גבול שנדרשתם וביקשו שוחד בדמויות שונות ומגוונות "מתנות" (סים, כסף וכיוצ"ב)
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך