סיני טיפים והמלצות
סיני טיפים והמלצות

פוסט סיכום (: חזרנו משבוע במלון bay view בטאבה הייטס. אמ:לק – היה נפלא!!! חזרנו לסיני אחרי 13 שנה של געגוע מרחוק ובזכות…

פוסט סיכום (:
חזרנו משבוע במלון bay view בטאבה הייטס.
אמ:לק – היה נפלא!!!
חזרנו לסיני אחרי 13 שנה של געגוע מרחוק ובזכות הקבוצה הנפלאה הזו "תפסנו אומץ"!
זוג + 3 ילדים (12,9,4) לקחנו הכל כלול (הוזמן דרך בוקינג).
המלון מאוד מאוד מפנק – בריכות ענקיות, נקי מאוד, חדרים מרווחים (היינו בחדרי "נוף לגן")
החדר אוכל מצוין – המבחר לא נופל בכלום מחדרי האוכל השווים במלונות אילת – קפה איכותי, ביצים, ירקות, גבינות, פירות, בשר, עופות, כבש ועוד, הכל נקי מאוד, בשפע וטעיםםםם.
המלון לא עובד לפי "שעון סיני" – כל בקשה שלנו נענתה במהירות שיא שלא נתקלנו בה גם לא במלונות אחרים בעולם, והכל עם חיוך רחב.
למלון יש חוף ים פרטי עם מציל! כניסה חולית נוחה מאוד לים.
לא נתקלנו ביתושים או חרקים אחרים שזכרנו מביקורים בעבר.
כדי לגוון קצת מבטן גב במלון – בהמלצתה של ‏יהודית כהנא‏ (‏‎Yehudit Kahana‎‏) לקחנו מונית לחוף עדן שנמצא באל מחש, בילינו שם יום שלם מבוקר עד ערב, האוכל מאוד טעים, הילדים עפו על כל מה שהוגש (: מוחמד הבעלים של החוף דובר אנגלית והחוף מאוד מטופח, גם שם גישה נוחה למים, היינו עם נעלי ים אבל לא נראה לי שחובה…
מהחוף הזמנו דרך מוחמד סירה שלקחה אותנו לעשות שנורקלים בשונית אלמוגים שסמוכה לשם – חווית חובה שאנחנו ממליצים מאוד לא לפספס!!! סיבוב של כשעה וחצי + – עולה 600 לירה.
מבחינת מוניות – התנהלנו בהודעות קוליות בעברית בוואצאפ מול אבו חסן – שהוא סוג של סדרן מוניות שנמצא בקבוצת הטלגרם של מוניות בסיני. כל המוניות הגיעו בדיוק בזמן (התקלקלו שם קצת בסיני, הא?) והנהגים היו מאוד אדיבים, סגרנו מחירים מראש עם אבו חסן, שילמנו למוניות בשקלים.
המון תודה לכל מי שהגיב לשאלות שהיו לי כאן לפני הנסיעה, נתתם לנו לצאת לחופשה עם הרגשה מאוד בטוחה לגבי האזור ונותני השירותים בסיני.
כבר מתגעגעים (:

* פוסט זה מכיל תמונות אותן ניתן לראות בפוסט המקורי המופיע בקבוצה

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 6 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.