רוצים לסוע לסיני פעם ראשונה – הבנתי שיהיה יחסית עמוס בעיד אל פיטר אז מקווה לסוע לפני, השאלה אם יהיה בעייתי לחזור במהלך החג? (נגיד להגיע שישי ולהיות שם עד שני כשהחג מתחיל להבנתי בראשון בערב)
ובכלל כמה ימים ממליצים להיות בסיני? הפעם בכיוון שקט ובטן גב (חושות) ופחות הסתובבויות וטיולים…
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך