סיני טיפים והמלצות
סיני טיפים והמלצות

שאלת תכלס: האם מישהו/י מכם נסע באוטובוס מטאבה לשארם? אני רוצה לעשות את זה ב"ה בסוכות, בעיקר בגלל הגרידיות הבלתי נסבלת וחסרת…

שאלת תכלס:

האם מישהו/י מכם נסע באוטובוס מטאבה לשארם?

אני רוצה לעשות את זה ב"ה בסוכות, בעיקר בגלל הגרידיות הבלתי נסבלת וחסרת הפרופורציות של מחירי המוניות.

אשמח ואודה מאוד לכל עצה/הארה של מי שעשה את הדרך באוטובוס, וגם הוראות מדוייקות למיקום התחנה כשיוצאים ממסוף טאבה יתקבלו בהערכה.

שוקראן!

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 7 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.