שארם באוגוסט מבחינת מזג האוויר, אשמח ממי שהיה כמה נסבל… קראתי שזה כמו אילת אבל לא הייתי באילת בתקופה הזו כבר שנים…
מצד שני היינו לפני פסח בטאבה והיו ימים של 38/39 מעלות, אז ככה? חם, מחניק ויבש עם בריכה או ים מרעננים ומוחיטו?
תודה
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך