שבוע טוב לקבוצה המעולה הזו לכל הנוסעים לסיני ????
ניסיתי לדלות מידע כמה שיותר ועדיין מנסה להבין כמה דברים :
1. ביטוח נסיעות- יש צורך לעשות?
2. שילמתי אגרה במילגם מראש- יש צורך לשלם משהו נוסף במעברים?
3. המרה ללירות מיצריות- המליצו לעשות זאת בגבול בלבד. נכון/לא נכון?
4. עומסים – אז כולם מעידים שהעומס פוחת דווקא בשעות הצהריים ואילך… אני מתכננת להגיע מוקדם בבוקר בערב חג 5/4. לשקול בשנית ?
5. בהמשך לסעיף 4, המלצתם להזמין מונית מראש לגבול. איך יודעים לאמוד את הזמנים ולמתי להזמין ?
6. בהמשך לשאלה 5, המלצתם על נהגי מוניות שניתן לפנות אליהם ישירות ולתאם, ובמקביל מישהו פירסם לינק להזמנה מחברת "סיני וייבס", מה עדיף ?
7. מותר להכניס אלכוהול ואוכל מהארץ ?
8. יש בקבוצה הרבה המלצות על מלונות בשארם, אבל אף אחד לא ציין את savoy sharm el sheikh. מכירים/ ממליצים ?
תודה ענקית למי שיקדיש זמן לקרוא וגם להכווין ולהגיב ????