סיני טיפים והמלצות
סיני טיפים והמלצות

שלום, מעוניינים להמליץ על קתרינה קמפ בנואיבה בהנהלת מוחמד גד. חוזרים משם היום עם מלא חוויות טובות. נהננו מאוד! מוחמד גד, האחראי…

שלום,

מעוניינים להמליץ על קתרינה קמפ בנואיבה בהנהלת מוחמד גד.

חוזרים משם היום עם מלא חוויות טובות.
נהננו מאוד!
מוחמד גד, האחראי להפעלת הקמפ קשוב מאוד, אכפתי ומעניק מכל הלב!

דאג לכל דבר החל ממונית, טיולים חוויתים במחירים הוגנים ביותר,
אוכל טעים וטרי, אוירה, מוסיקה וריקודים ליד המדורה.

דוגמא:קובעים שעה לארוחה,אתה מגיע בשעה,ואז מסתבר לך שזו שעה של זמן סיני,אז קח את הזמן,הארוחה מגיעה טריה,בדיוק מה שביקשנו,טעים,מתובל,אנחנו טבעונים,ולא היתה שום בעיה,כשפעם אחת סיימנו את ארוחת הערב בשעה 22.15,ושאלנו אם יש לו משהו מתוק לסיום,מה עשה הבחור,הלך וקנה לנו מגש בקלאוות טעים וטרי בעלות פשוט זניחה.

דוגמא נוספת:ביררנו על טיול יום וקיבלנו הצעה שכוללת הסעות הלוך וחזור,כולל ארוחת צהריים.כשמוחמד שמע את העלות מיד הרים טלפון לבחור ושוחח איתו,ולא הצליח להוריד את המחיר,ואז,לא התעצל, הרים טלפון לבחור אחר,ודאג להוריד את העלות בחצי!
למה? כי איכפת לו, וזה כל ההבדל בין חופשה נעימה לחופשה מוצלחת במיוחד, כי מישהו ממש מרגיש חובה לדאוג לך.

הקמפ בהרצה, מחירי האירוח זולים מאוד,גם הצוות חדש,ויש תקלות,צריך לדעת לפנות באדיבות והכל נפתר בהמון רצון טוב ובחיוך,לנו זה מאוד התאים.

הוואצ אפ של מוחמד גד: 201202450575+

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 3 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.