שלום?
במידה ועשיתי חיסון שלישי ויעבור שבוע ממועד החיסון רק שאחזור מסיני האם עדיין אדרש בבידוד או ברגע שעבר שבוע מהחיסון אוכל לצאת מבידוד..
אני מקבל תשובות סותרות ממשרד הבריאות אז בבקשה אם מישהו יודע מנסיון
תודה לעונים ??
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך