סיני טיפים והמלצות
סיני טיפים והמלצות

שלום , אני נוסע עם הבת זוג למלון מוזאיק רציתי לדעת אם שווה לקחת חצי פנסיון או רק א.בוקר? *לא אוכלים…

שלום ,
אני נוסע עם הבת זוג למלון מוזאיק
רציתי לדעת אם שווה לקחת חצי פנסיון או רק א.בוקר?
*לא אוכלים בשר*

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 7 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.