שלום חברים, כמה צריכה לעלות מונית לדהב אחרי הכניסה לגבול ל 4 אנשים?
והאם ניתן להתארגן על לירות מצריות מבעוד מועד, או שיש להגיע עם דולר/יורו ולפרוט בגבול?
הבנתי שאת האגרה יש לשלם במזומן בלירה מצרית, ז"א שהציינג' נמצא שם באותו מקום?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך