שלום לכולם
בירור דחוף לגבי כניסה ויציאה ממצרים
אני נכנס לטאבה דרך מעבר טאבה ברגל ויוצא ממצריים דרך מטוס בשארם אל שייח
ראיתי פרסום באתר ישראייר שמי שנכנס למצריים דרך מעבר טאבה לא יכול לעזוב בטיסה או בכל דרך אחרת? האם זה נכון? שכן לא מצאתי שום הסבר על כך באינטרנט
למי אני יכול לבדוק לוודא את העניין ב100% ואם כן האם ניתן לעשות משהו? כבר הזמנתי טיסה יוצאת ממצריים ואני לא יכול לבטל אותה
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך