שלום לכולם,
הבן שלי נמצא כרגע באילת. היה לפני שעתיים במעבר גבול עם תאריך אגרה להיום אבל מסתבר שהחיסון שקיבל לא עבר 14 יום ולכן לא נתנו לו ולחבר שלו לעבור. כרגע הם תקועים באילת ללא אגרה וצריך לעשות בדיקת קורונה.
האם למישהו יש 2 אגרות ליום שני 13.9 ולא יכול לנסוע נשמח מאוד לקבל אגרה זו.
תודה רבה
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך