שלום לכולם,
מעוניין לברר מספר דברים:
1. תהליך אגרות הרכב, היכן עושים ומה זה כולל?
האם צריך להוציא גם אגרות רגילות (במידה ומוציאים אגרות לרכב)?
2. היכן ניתן להחליף (או שאולי יש למישהו), בסביבות 1000 לירות מצריות?
3. מה הצפי (צפיפות במעבר וסיני בכלל) ביום העצמאות?
4. האם להשאיר רכב בחושה כזו או אחרת, זה עניין יחסית לא גניב?
תודה לעונים וכיף שיש קבוצה כזו?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך