שלום לכולם,
סגרתי לסוף ספטמבר ל- Le Meridien Dahab Resort. הכל כלול לזוג.
ואני מתלבט אם לבטל או להשאיר מהטעמים הבאים:
א. כמעט כולם מדברים על כך שהאוכל בינוני מינוס ואפילו גורם לקלקולי קיבה
ב. המלון מיושן ולא ממש מלון 5 כוכבים
ג. הנסיעה הארוכה לדהב, הכוללת הרבה עצירות בגלל הצבא או המשטרה(??)
ד. התור הארוך והפרוצדורה המורכבת בגבול בהלוך ובחזור
מה דעתכם?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך